Երևան, 19.Նոյեմբեր.2017,
--
:
--
,
Բուքինգհեմշիրի երկնքում օդանավի և ուղղաթիռի բախման հետաքննությունը վերսկսվում է Լարիսա Ալավերդյանը ԱԺ-ի կողմից Սումգայիթի ջարդերը ցեղասպանություն որակելու անհրաժեշտություն է տեսնում «Սովորական ցեղասպանություն» նախագիծը Սումգայիթի ջարդերի 30-ամյա տարելիցին հանդես կգա նոր ծրագրերով Կարեն Կարապետյանն այցելել է Ռազմավարական նախաձեռնությունների կենտրոն Լավրովը պաշտոնական այց կկատարի Հայաստան Հայկ Մարտիրոսյանն աշխարհի պատանիների առաջնության առաջատարներին հետապնդողների խմբում է Կառավարության ղեկավարը ծանոթացել է կադաստրի համակարգի ընթացիկ աշխատանքներին և իրականացվող բարեփոխումներին Սաուդյան Արաբիան խորհրդատվությունների համար հետ է կանչել Գերմանիայում իր դեսպանին Պուգաչովան և Գալկինը պսակադրվել են

«Լիանա Բատորին կրքոտ էր ու համարձակ, իսկ Լիանա Մկրտչյանը թեթև է ու դեղին». Լիանա Մկրտչյան

«Արվեստի կանացի պրոֆիլը» նախագծի հյուրն է գեղանկարչուհի, ով առաջին իսկ անհատական ցուցահանդեսից զարմացրել է արվեստասերներին իր գույների ու ոճերի համարձակությամբ, կրքոտ ու արյունոտ կտավներով: Մեր հյուրն է ՀՀ Նկարիչների միության պատվավոր անդամ, Աշխարհի հայ նկարիչների միջազգային միության անդամ, երիտասարդ նկարչուհի Լիանա Մկրտչյանը, ով նախկինում ստեղծագործում էր Լիանա Բատորի կեղծանվամբ, բայց Հունգարիայի կողմից ցմահ ազատազրկման դատապարտված մարդասպան Ռամիլ Սաֆարովին Ադրբեջանին հանձնելու դեպքից հետո հրաժարվեց ստեղծագործական կեղծանունից: -Ինչո՞վ էր Բատորի կեղծանունը կապված Հունգարիայի հետ.. Հատկապես ի՞նչ էիք  մատնանշում այդ քայլով: -Բատորի ազգանունը վերցրել էի 16-րդ դարում ապրած Հունգարացի կոմսուհի Էրժեբետ Բատորիից, ով հայտնի է եղել իր արյունարբու հակումներով: Իմ ամենահայտնի կտավներից մեկը  նկարել էի մարդու արյունով, այդ իսկ պատճառով հենց հունգարացի հայտնի կոմսուհու ազգանունն էի ընտրել  որպես ստեղծագործական կեղծանուն և ասեմ, որ այն ինձ անչափ դուր էր գալիս, ու ես զգում էի, որ այն արդեն ասոցացնում եմ ոչ թե Էրժեբետ Բատորիի, այլ հենց իմ էության հետ: Բայց Հունգարիայի կողմից Ռամիլ Սաֆարովին Ադրբեջանին հանձնելու որոշումից հետո այդ հարցի շուրջ դիրքորոշումս հայտնեցի` որոշելով հրաժարվել կեղծանունիցս: Սա պետք չէ հասկանալ, որպես բացասական վերաբերմունք հունգարացիների մշակույթի նկատմամբ, բնավ, ես ուղղակի կանգնեցի ազգիս կողքին: -«Գունապնակ արյունով» կտավին արդեն անդրադարձաք: Այն իրո՞ք  նկարված է մարդու արյունով (Տես՝ նկար 4): -Այո, դա ճիշտ է, բայց ավելի շուտ կասեի, որ, լինելով սիրո խորհրդանիշ, այս կտավը պարզապես պատմում է բնական զգացմունքների մասին բնական նյութերով: -Կտավներ ունեք միստիկական թեմաներով` անգամ արյունով նկարված, բայց դրանց կողքին կարելի է տեսնել պարզ բնանկարներ: Ձեր ներաշխարհնե՞լ է այսքան կոնտրաստային: -Միանշանակ: Նկարը հնարավոր չէ կանխորոշել: Յուրաքանչյուր կտավ իմ աշխարհի մի մասն է և ստեղծված է որոշակի զգացողության պահի: -Ստեղծում եք նկարների Ձեր աշխարհը` պատկերացնու՞մ եք, թե ինչպիսին կլինի այդ աշխարհի ավարտուն տեսքը: -Երբեք չեմ փորձել կանխորոշել դա: Էությամբ այնպիսին եմ, որ չեմ կարծում, թե որևէ պահի կանգ կառնեմ ինչ-որ գեղարվեստական ուղղության կամ ոճի վրա: Ես շարունակ նոր լուծումներ եմ փնտրում: Կարծում եմ` անուղղելի փնտրող եմ… -Չնայած բազմազանությանը` նկատել եմ մի ընդհանուր գիծ… առհասարակ Ձեր գույներն ու թեմատիկան առանձնանում են  համարձակությամբ, կարմիրի ու սևի սուր կոնտրաստներով… -Գիտե՞ք` պիտի ասեմ, որ դա ևս իմ ստեղծագործական կյանքի մի փուլն էր: Դա Լիանա Բատորին էր, որի կտավները լի էին միստիկայով, մուգ գույներով ու նույնպիսի տրամադրությամբ… Այդ էտապում ես այդպիսին էի, բայց Լիանա Մկրտչյանը արդեն հիմա բոլորովին այլ արվեստ է ստեղծում, գունապնակս էլ է լիովին փոխվել… Դարձել եմ մի տեսակ թեթև ու դեղին… Ինձ երբեմն թվում է, որ հրաժարվելով «Բատորի»-ից` ես իմ մի մասնիկից էլ հրաժարվեցի, կրեցի աշխարհայացքային լուրջ փոփոխություններ: Դրանց մասին թերևս ավելի տեղին կլինի խոսել հաջորդ անհատական ցուցահանդեսից հետո: -Շատ եք սիրում կատուներ, դրանց հաճախ կարելի է հանդիպել Ձեր կտավներում: Ի՞նչն է գրավում այդ կենդանու մեջ (Տես՝ նկար 1): -Ազատասեր են, անկախ են, հանգիստ, միստիկ, գեղեցիկ: Ես նրանց նմանեցնում եմ կանանց` խանդոտ են, նեղացկոտ, մնում են այնտեղ, որտեղ իրենց լավ են վերաբերում: Կատուները երբեք շան պես չեն նվիրվում, դառնում են ընկեր, բայց ոչ` ստրուկ:
loading...
Կոլումբիայի օդանավակայանում լքված շունը սատկել է տիրոջ կարոտից Բուքինգհեմշիրի երկնքում օդանավի և ուղղաթիռի բախման հետաքննությունը վերսկսվում է Արգենտինական ռազմական նավատորմն ընդլայնում է անհետացած սուզանավի որոնողական աշխատանքները Իրանի դեմ պատժամիջոցները չեն արգելում Թեհրանին մարդասիրական օգնություն տրամադրել. ԱՄՆ-ի ֆիննախ Ամուլսարի ոսկու հանքավայրում կաշխատեն «Կատերպիլար»-ի 65 միլիոն դոլար արժողությամբ տեխնիկայով Սաադ Հարիրին Լիբանանի նախագահին հայտնել է երկիր վերադառնալու մասին Կարակասի քաղաքապետը տնային կալանքից խուսափելու համար փախել է երկրից Լարիսա Ալավերդյանը ԱԺ-ի կողմից Սումգայիթի ջարդերը ցեղասպանություն որակելու անհրաժեշտություն է տեսնում «Սովորական ցեղասպանություն» նախագիծը Սումգայիթի ջարդերի 30-ամյա տարելիցին հանդես կգա նոր ծրագրերով Կարեն Կարապետյանն այցելել է Ռազմավարական նախաձեռնությունների կենտրոն Լավրովը պաշտոնական այց կկատարի Հայաստան Հայկ Մարտիրոսյանն աշխարհի պատանիների առաջնության առաջատարներին հետապնդողների խմբում է Գրոսմայստեր Կարեն Գրիգորյանն ավարտեց ելույթները Բարսելոնայի մրցաշարում Կառավարության ղեկավարը ծանոթացել է կադաստրի համակարգի ընթացիկ աշխատանքներին և իրականացվող բարեփոխումներին Չինաստանում 6.5 մագնիտուդով երկրաշարժ է գրանցվել Սիրիայում մեկ օրում ստորագրվել է զինադադարին միանալու երկու համաձայնագիր Սաուդյան Արաբիան խորհրդատվությունների համար հետ է կանչել Գերմանիայում իր դեսպանին Նախագահ Սերժ Սարգսյանն ընդունել է անվանի բժիշկ Լեո Բոկերիային Պուգաչովան և Գալկինը պսակադրվել են Հայաստանը կդառնա ԵՄ-ի հետ շրջանակային համաձայնագիր ստորագրող առաջին ԵԱՏՄ և ՀԱՊԿ երկիրը. New Europe-ի անդրադարձը Արգենտինայի նախագահի ուղղաթիռն արտակարգ վայրէջք է կատարել Կատալոնիա. ո՛չ ինքնավարություն, ո՛չ՝ հանրապետություն Թուրքիան հետաքննություն է սկսել ՆԱՏՕ-ում Աթաթուրքին ու Էրդողանին վիրավորելու գործով Ավարտվել է ՀՀ պաշտպանության նախարարի գլխավորած պատվիրակության այցը Կանադա Եթե հստակ քայլեր չլինեն, կրկին գործադուլ և դասադուլ կանեն. Վ. Պետրոսյանի անվան դպրոցը պատասխանի է սպասում
Այսօր Այս շաբաթ Այս ամիս
website by Sargssyan