Երևան, 24.Փետրվար.2018,
--
:
--
,

Բաբկեն Պիպոյան. «Միջքաղաքային տրանսպորտի թանկացումը բարդ կլինի զսպել» Ներքաղաքային տրանսպորտը չի՞ թանկանա



Սեղմած գազի, դիզվառելիքի և բենզինի թանկացման ֆոնին սպառողներին հետաքրքրող հարցերի շարքում տրանսպորտի հնարավոր թանկացումն է:
«Իրազեկ և պաշտպանված սպառող» ՀԿ նախագահ Բաբկեն Պիպոյանը «Փաստ»–ի հետ զրույցում նշեց, որ հարցը պետք է քննարկել երկու հարթության մեջ՝ ինչ կարող է լինել տեսականորեն, և ինչ կարող է լինել գործնականում:

«Թվացյալ՝ հեղուկ գազի և դիզվառելիքի թանկացումը ամենաշատն ազդելու էր հենց տրանսպորտի վրա, որովհետև մատուցվող ծառայության ինքնարժեքի մեջ տեսակարար կշռով այն մեծ տեղ է զբաղեցնում: Տրամաբանություն կար, որ կթանկանար: Բայց առանձնացված ոլորտներում այն ազդեցություն չի ունենա: Սկսենք տաքսիներից: Այս ոլորտում անընդհատ խոսվում էր թանկացումների մասին, բայց որոշ օպերատորներ եկան Հայաստան ու գները որոշ դեպքերում անգամ նվազեցին: Այստեղ այլ գործոն էլ կա՝ հասարակությունը վճարունակ չէ և գումար աշխատելու խնդիր կա: Տաքսի վարելով հնարավոր է որոշ գումարներ աշխատել, ինչը այլ հարթություններում շատ ավելի բարդ է: Եթե տաքսիները թանկանան, դրանցից օգտվողների թիվը կնվազի, իսկ եթե նվազի, վարորդը չի կարողանա գումար աշխատել: Եթե անգամ թանկացման մեկ–երկու փորձ լինի, հին գնին կանցնեն, որովհետև որոշ ցանցեր չեն թանկացնի: Իսկ եթե բոլորն իրար հետ թանկացնեն, մարդիկ այլընտրանքային տրանսպորտի միջոց կփնտրեն: Տաքսու վարորդները, հասկանալով, որ հաճախորդների են կորցրել, հին գները կսահմանեն»,–ասաց նա:

Անդրադառնալով քաղաքային տրանսպորտին, մեր զրուցակիցը շեշտեց. «Ներքաղաքային տրանսպորտը չի թանկանա երկու պատճառով: Նախ՝ Երևանում կառուցվում է երթուղային ցանց, և այստեղ կյանքի կկոչվի ամբողջական բարեփոխումների փաթեթ: Ներքաղաքային տրանսպորտի ամբողջական մեխանիզմ է մշակվում, և այստեղ ոչ թե փուլային, այլ փաթեթային փոփոխություն կլինի: Չի բացառվում անգամ, որ մեկի համար գինը թանկանա, մյուսի համար՝ նվազի: Դա կախված է նրանից, թե վճարման համակարգում մենք ժամ, թե, օրինակ, կանգառ կֆիքսենք: Չի բացառվում, որ ինչ–որ մեկը երկու կանգառ կգնա 60 դրամով, մյուսը՝ հինգ կանգառ՝ 100–ով: Կարծում եմ, մյուս քաղաքներում ներքաղաքային տրանսպորտի գինը չի փոխվի, որովհետև հիմնականում նոր քաղաքային իշխանություններ են: Քաղաքական որոշմամբ կփորձեն զսպել գինը»:
Բաբկեն Պիպոյանի խոսքով՝ մի փոքր բարդ կլինի զսպել միջքաղաքային տրանսպորտի թանկացումը. «Երկու քաղաքները, մարզերն իրար կապող տրանսպորտային միջոցներում որոշակի թանկացում է կանխատեսվում: Նման դեպք արդեն գրանցվել է, կարծում եմ՝ էլի կլինեն թանկացումներ: Թերս, ամենաշատը պետք է այստեղ թանկացման սպասել»:

Հարցին, թե ի՞նչու է դժվար զսպել նշված ոլորտում կանխատեսվող թանկացումները, մեր զրուցակիցը պատասխանեց. «Ես թվարկեցի այն հանգամանքները, համաձայն որոնց մնացած ոլորտներում տրանսպորտային գները չեն թանկանա: Միջքաքաղաքային տրանսպորտի ոլորտում վերոնշյալ արգումենտներն այդքան ուժեղ չեն: Տեսեք՝ շարժակազմը շահագործվում է և Երևան է գալիս սահմանափակ քանակությամբ մարդկանցով: Նույնքան սահմանափակ քանակով քաղաքից մարզ է գնում: Ի դեպ՝ կան մարզեր, որ մինիմալով են աշխատում: Բացի այդ՝ այստեղ գնի կարգավորման մեխանիզմ են հանդիսանում նաև տաքսիները, որոնք մարզից մարզ, կամ մարզից քաղաք են տեղափոխում մարդկանց: Օրինակ, Գյումրիից Երևան եկող և՛ տրանսպորտ կա, և՛ տաքսիներ: Երբ տաքսիների գներն էժան են լինում, տրանսպորտը այդ գնին դիմանալու համար հնարավորինս մինիմալ գին է սահմանում: Իսկ հիմա չի բացառվում, որ տաքսու վարորդը մարզից Երևան գալու համար 100, 200 կամ 500 դրամով թանկացնի գինը: Ինչո՞ւ: Նախ միշտ չէ, որ ինքը գալիս է 4 հոգով: Բացի այդ՝ Երևան գնալ գալու համար նա թանկացումներից հետո 1000 դրամ ավելի գումար է ծախսում: Բնականաբար, նա փորձելու է այդ գումարը հետ բերել: Իսկ երբ տրանսպորտի պատասխանատուները տեսնեն, որ տաքսու վարորդը թանկացրել է գինը, թանկացնելու տեղ են ունենում նաև իրենք: Սրանք են այն պատճառները, որոնց համաձայն միջքաղաքային տրանսպորտի ոլորտում չեն գործում այն զսպող մեխանիզմները, որոնք կգործեն ներքաղաքային ու քաղաքային տաքսիների մասով»:

Հարցին, թե տրանսպորտի ոլորտում, այնուամենայնիվ, կամայական թանկացումները կանխատեսելի՞ են, Բ. Պիպոյանն ընդգծեց. «Իհարկե: Բերեմ ամենադիպուկ օրինակը: Հեղուկ գազի մեկ խորանարդ մետրը թանկացել է 17 դրամով: Եկեք տեսնենք, թե ո՞ր գազալցակայանն է 17 դրամով թանկացրել: Թանկացրել են 20, 25, 30 դրամով»:

Աննա Բադալյան

«Փաստ» օրաթերթ

loading...
Արթիկի ոստիկանապետն ազատվել է աշխատանքից Ռոբեր Պիրեսը գովեստի խոսքեր է հնչեցրել Հենրիխ Մխիթարյանի հասցեին ԵՄ-ն Հայաստանի հետ հեռահար նպատակներ ունի. 17 մլն եվրոն ու «աչքփակոցին» Գումար պոկելու նոր մեթոդ «Դեղերի մասին» նոր օրենքի տեսքով Գյումրիի շենքերից մեկում փլուզում է տեղի ունեցել. տարհանվել է 11 բնակիչ Մոտ 2 միլիոն 700 հազար դրամ պարտքով գումար Դեղ արտադրողների ու ներկրողների դժգոհության պատճառներն անհասկանալի են Արժեքավորը՝ չակերտներում. Մատենադարանից «ֆուրշետի» ափսեներ են տարել Պատերազմ Ռուսաստանի դեմ, դեռևս՝ տնտեսական. սառը պատերազմի նոր փուլ կսկսվի՞ Ռուբեն Մելքոնյան. «Թուրքիան միտումնավոր է վիժեցնում հայ-թուրքական հարաբերությունների կարգավորման գործընթացը» Առանց կրակ ծուխ չի լինում. Սյունիքի մարզպետի մասին ՀՀ նախագահին ուղղված նամակի հետքերով Սենսացիա. Ռուսները՝ Հայաստանի «օրենքով գողերի» մասին Սահմանադրությամբ չորրորդ նախագահի առջև խնդիր է դրվում իր կերպարն ու ներկայությունը ձևավորելու. Արմեն Սարգսյան Դոնալդ Թրամփը հայտարարել է Հյուսիսային Կորեայի դեմ պատժամիջոցների խոշորագույն փաթեթի գործարկման մասին Ուկրաինայում մասնագետները հետազոտում են նշանավոր հայ գործիչների կենսագրությունները Ալեքսանդր Նևզորովն անդրադարձել է իր անվան շուրջ Ադրբեջանում բարձրացած վայնասունին Ադրբեջանում ԵԱՀԿ/ԺՀՄԻԳ առաքելության և քաղհասարակության ներկայացուցիչների հանդիպմանն անդրադարձել են ԶԼՄ-ների նկատմամբ ճնշումներին Նիդերլանդների խորհրդարանն ընդունել է Հայոց ցեղասպանության մասին բանաձևերը Հայաստանի Նախագահն անբիծ գրական ճաշակի տեր է. Նիալ Ֆերգյուսոնը հիացական գրառում է կատարել ԵՄ-ն Հայաստանի հետ հեռահար նպատակներ ունի. 17 մլն եվրոն ու «աչքփակոցին» Կարեն Ղահրամանյանը նշանակվել է Էներգետիկ ենթակառուցվածքների և բնական պաշարների փոխնախարար Դավիդ Յուրչենկոն շատ է ցանկանում հանդես գալ Հայաստանի ազգային հավաքականում. ՀՖՖ Տեսչական մարմինը կայացրել է սյունաձև բազալտների մոտ շինարարական աշխատանքները դադարեցնելու որոշում Արցախի նախագահը հետմահու պարգևատրել է զոհված զինծառայողին Հայաստանն Իրաքի հետ կրկնակի հարկումը բացառող համաձայնագիր է նախաստորագրել
Այսօր Այս շաբաթ Այս ամիս
website by Sargssyan