Երևան, 18.Հոկտեմբեր.2018,
--
:
--
,
Ջասթին Թրյուդոն Հայաստանում կանադական ընկերություններին հետաքրքրող ներդրումների մեծ ներուժ է տեսնում Հայաստանում լինելու է ամենածավալուն համաներումը. Արտակ Զեյնալյան Ֆրանսիան երբե´ք չի մոռանա և կպայքարի ճանաչման համար. Մակրոնի գրառումը Հայոց ցեղասպանության թանգարան- ինստիտուտի հուշամատյանում Հավատարիմ ենք մեզ միավորող կապերին, որոնք բնորոշվում են «Ապրել միասին Ֆրանկոֆոնիայում» գաղափարախոսությամբ. ՀՀ վարչապետի ելույթը Ֆրանկոֆոնիայի գագաթնաժողովի մասնակիցները ջերմ ծափահարություններով ողջունեցին Շառլ Ազնավուրի հավերժական ներկայությունը Հայաստանը ԼՂ հակամարտության կարգավորման բանակցային գործընթացի փոփոխության հարց չի դնում. Նիկոլ Փաշինյան Հույս ունեմ հաստատվել Հայաստանում նվիրվելու համար ծրագրերին, որ հայրս նախաձեռնել էր այնտեղ. Նիկոլա Ազնավուր Թունավորման վարկած. ՌԴ ՔԿ-ն նորից կուսումնասիրի գործարար Լևոն Հայրապետյանի մահվան հանգամանքները Աշոտ Աղաբաբյանը «Քննարկում» հաղորդաշարի հյուրն է. ուղիղ եթեր

Դավիթ Պեդանյան. «Խցանումները չեն վերանա»



Բավական է մի փոքր անձրև և մայրաքաղաքում երթևեկությունն իսկույն կաթվածահար է լինում: Կենտրոնական փողոցներում խցանումներ են տեղի ունենում: «Վարորդի ընկեր» հասարակական կազմակերպության փոխնախագահ Դավիթ Պեդանյանը «Փաստ» օրաթերթի թղթակցի հետ զրույցում ասաց, որ խցանումների առաջացման պատճառներից մեկը ջրահեռացման համակարգն է:

Նրա խոսքով՝ «Վեոլիա ջուր» ընկերությունն իր պարտականությունները պատշաճ չի կատարում, ինչի հետևանքով Երևանում ջրահեռացման համակարգերը չեն գործում:
«Թունելների մեծ մասում ջուր է հավաքված: Օրինակ՝ իմ մեքենան ցածր է, ես աշխատում եմ թունելներով չքշել, որովհետև կմնամ այնտեղ»,– ասաց նա:

Այստեղ իրենց մեղքի բաժինը նաև վարորդներն ունեն: Ժամանակին անվադողերը չեն փոխում: Վարորդների անպարտաճանաչությունը վթարների առիթ է դառնում::
«Տեղումների ժամանակ մեքենաների անիվները սղում են և վթարներ են առաջանում, որի հետևանքով՝ խցանումներ»,– տեսակետ հայտնեց Պեդանյանը:

«Վարորդի ընկեր» ՀԿ փոխնախագահի կարծիքով՝ թերանում է նաև ճանապարհային ոստիկանությունը:

«Կարող են մի քանի մեքենա ուղարկել ամենաբարդ երթևեկելի փողոցները և այդպիսով ապահովել այլընտրանքային շրջանցումները: Իսկ ճանապարհային ոստիկանությունն այս դեպքերում ոչինչ չի անում»,– նկատեց Դավիթ Պեդանյանը:

Այս տարի հանրապետությունում ավելացել է ավտոմեքենաների ներկրումները: Ցուցանիշը գերազանցել է նախորդ երեք տարիները: Հասանելի դարձած ավտոմեքենան խցանումների թիվ մեկ պատճառն է:

«Վարորդական վկայական ձեռք բերելը շատ դյուրին է: Մարդիկ, եթե շուրջ 3000 դոլար հավաքում են, որ մեքենա գնեն, 150000 դրամ էլ վկայականի համար են հավաքում: Վատ քշող վարորդները շատ–շատ են: Տեղի են ունենում վթարներ և սխալ երթևեկություն: Նույն դանդաղ քշող վարորդները խցանման պատճառ են»,– շեշտեց ՀԿ փոխնախագահը:
Պեդանյանը խցանումների վերացումը մոտ ապագայում չի տեսնում: Նրա գնահատմամբ՝ կատարվող փոփոխությունները դեռևս բավարար չեն խնդիրը կարգավորելու համար: Միջազգային փորձն է մատնանշում և գտնում, որ կիրառելու դեպքում դրական արդյունք կունենանք: Փրկությունը համարում է միակողմանի երթևեկությունը:

«Շատ լավ լուծում է բակ մտնող և դուրս եկող տարածքների միակողմանի երթևկությունը: Մեզ մոտ ամեն բակում մեկը որոշել է, որ մի հատ սյուն տեղադրի և չթողնի, որ ավտոմեքենան ներս մտնի: Թամանյանական նախագծով մեր բակերից միշտ մուտք ու ելք եղել է, իսկ հիմա բակ մտնելուց առաջ պետք է հետադարձ կատարես: Շատ դեպքերում այլընտրանքային ճանապարհները խցանումների ժամանակ փրկություն էին, այսօր դրանք փակված են: Արամ Խաչատրյան և Ֆուրմանով փողոցները շրջանցելու համար են, բայց այդտեղ անիմաստ շինություններ են կառուցել»,– նկատեց մեր զրուցակիցը:

Իսկ որքանո՞վ է մայրաքաղաքը պատրաստ անցնել ձմեռային երթևկությանը:
Դավիթ Պեդանյանը նշեց, որ այլ երկրների համեմատ այստեղ երթևկությունը հանգիստ է, միայն խնդիրներն են շատ՝ ասֆալտապատումն է անորակ:

«Ամեն փողոցի մեջտեղը մի հատ փոս է փորած՝ջրահեռացման ցանցի խողովակներն են փոխում, հաճախ այդ փոսերն այդպես էլ թողնում են կամ վրան ինչ–որ բան թափում: Ռայկոմում, օրինակ, շատ վատ ասֆալտ են փռում: Ավտոմեքենան քշելուց սկսվում է քանդվել: Ձմռան ժամանակ վթարի պատճառ է դառնալու»,– եզրափակեց նա:

Մանյա Պողոսյան

«Փաստ» օրաթերթ

loading...
Ջասթին Թրյուդոն Հայաստանում կանադական ընկերություններին հետաքրքրող ներդրումների մեծ ներուժ է տեսնում Հայաստանում լինելու է ամենածավալուն համաներումը. Արտակ Զեյնալյան Ֆրանսիան երբե´ք չի մոռանա և կպայքարի ճանաչման համար. Մակրոնի գրառումը Հայոց ցեղասպանության թանգարան- ինստիտուտի հուշամատյանում Հավատարիմ ենք մեզ միավորող կապերին, որոնք բնորոշվում են «Ապրել միասին Ֆրանկոֆոնիայում» գաղափարախոսությամբ. ՀՀ վարչապետի ելույթը Ֆրանկոֆոնիայի գագաթնաժողովի մասնակիցները ջերմ ծափահարություններով ողջունեցին Շառլ Ազնավուրի հավերժական ներկայությունը Հայաստանը ԼՂ հակամարտության կարգավորման բանակցային գործընթացի փոփոխության հարց չի դնում. Նիկոլ Փաշինյան Հույս ունեմ հաստատվել Հայաստանում նվիրվելու համար ծրագրերին, որ հայրս նախաձեռնել էր այնտեղ. Նիկոլա Ազնավուր Թունավորման վարկած. ՌԴ ՔԿ-ն նորից կուսումնասիրի գործարար Լևոն Հայրապետյանի մահվան հանգամանքները Աշոտ Աղաբաբյանը «Քննարկում» հաղորդաշարի հյուրն է. ուղիղ եթեր Էներգետիկայի և բնական պաշարների համակարգն առավել արդյունավետ դարձնելու գործնական փուլ ենք մտել. Նիկոլ Փաշինյան Հանրության և քննչական մարմինների նոր հարաբերությունների հաստատման գործընթաց է սկսվում. Փաշինյանը շնորհավորեց ՔԿ աշխատողի օրվա առթիվ Մոսկվան եւ Երեւանը արդյունավետ համագործակցում են, կողմերը շարունակում են ինտենսիվ երկխոսությունը. Կարասին Պիտի կարենալ... Ազնավուր Հրազենային վնասվածքներից մահացել է «Յուվեցի Կարո» մականվամբ Կարո Կարապետյանը Ազնավուր. վավերագրական ֆիլմի պրեմիերա Պարզ է, սիրում եմ քեզ. Շառլ Ազնավուր Ազնավուրը խարիսխ է գցել հավերժությանը մեր ժառանգության Ազնավուրի մարմինը դուրս բերեցին «Դլե Յաման» –ի երաժշտության ուղեկցությամբ Փաշինյանը և Մակրոնը ներկա են գտնվել Շառլ Ազնավուրի հոգեհանգստի արարողությանը և հանդես եկել ելույթներով Ճանաչված բարերար Հրաչյա Պողոսյանի հերթական նախաձեռնությունը. սպասվում են «տիեզերական անակնկալներ» Աշոտ Աղաբաբյանի «Թակարդ» վեպը վաճառքի կհանվի հոկտեմբերի 4-ից Նիկոլ Փաշինյանն Ազնավուրի մահը համամարդկային կորուստ է համարում
Այսօր Այս շաբաթ Այս ամիս
website by Sargssyan